Alla inlägg den 20 september 2013

:(

Av Emmelie Olofsson - 20 september 2013 14:03

sant

Av Emmelie Olofsson - 20 september 2013 11:09

Kolla in bloggen nu, lite mer höstig? Jag tycker den blev det iallafall. Rätt så snygg faktiskt! 

Tycker den är mycket mer höstig nu, ska bara få tummen är att fixa ett par kort som jag kan ha som header, någon fin höst bild när det har blivit lite mer höst. Det är svinkallt ute, och jag fryser oavsett hur mycket kläder jag har på mig, helt sjukt. tror jag får gå och göra mig the snart. Vill bara sluta frysa men de går inte, kanske behöver jag sova med tjocka byxor och tröja? 



När jag hatar någon kommer jag aldrig tycka om den igen.


Jag är en sån person, när jag hatar någon så kan jag inte gilla personen igen. Antagligen så har person gjort något i mitt liv som jag verkligen inte gillat, gett mig ett minne för livet som inte är speciellt bra eller något liknande. 


En fråga jag fick för någon dag sedan. 


Jag är 166cm lång och jag är 15 år, som intressen har jag träning, skolan nu, bloggen och träna min brors lag i fotboll. 

Där fick du svar på det ;) 

Av Emmelie Olofsson - 20 september 2013 07:15

Godmorgon fredag!!! Dig gillar vi :) 

Sitter och kollar på ''Vakna med NRJ'' , ingen skola idag pga att läraren är otroligt seg på att fixa grejer till mig, fick alla uppgiter till provet i Onsdags och alla andra hade fått det för typ 2 veckor sedan, hur kul är det? Ska inte lärarna hjälpa eleverna att fixa grejer när man frågar direkt. Många skolor som är jättedåliga med att hjälpa eleverna. Det är riktigt dåligt. Dom får betalt för att stå där och undervisa men om någon inte fattar bryr dom sig inte för dom får ju betalt endå... Och när du inte fattar eller inte kan något blir dom mobbade... Nästan det jag sitter och lyssnar på NRJ , dom pratar om mobbning. Det är skrämmande, alla blir i stort sett mobbade nångång och de kan ju dra ner folk till graven, de är inte lögn, ni vet hon Sofia som jag var och hälsa på för någon dag sedan, hon mådde psykiskt dåligt och dom som skulle vara hennes ''vänner'' snacka massa skit och dom var de sista som pratade med henne. Någon dag senare hittades hon hängd i skogen med sin väskrem. Så ni där ute, tänk på vad ni säger till folk, ni vet inte vilken bakrund dom har eller har haft och tänk därför på vad du säger.


Nu är det dags för frukost och en go film i soffan! 

 

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards