Direktlänk till inlägg 25 september 2013

Nyyyyyyyyyyaaa bloggen!

Av Emmelie Olofsson - 25 september 2013 12:15

Nu är nya bloggen igång, tycker det är så lågt att folk kanske delat ut bloggen eftersom man inte brukar tänka annars att man söker på den. Kommer sakna denna bloggen otroligt mycket.
Till er som läser denna bloggen, maila mig på olofssonemmelie@gmail.com om ni vill ha den nya, och ni som har mig på facebook eller mitt nummer skriv till mig där så får ni den. Tråkig när jag ska behöva byta hela hela tiden. Jag låser inte mina bloggar så dom är såklart öppen för alla men ibland är det inte meningen att andra ska läsa den. Häng med mig till min nya blogg nu, lova de?

Puss hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie Olofsson - 8 oktober 2013 06:56


Ni hänger väl med till min nya blogg?:)

Av Emmelie Olofsson - 25 september 2013 11:20


Igår ville bloggen inte som jag ville, försökte blogga flera gånger men funkade det? Såklart inte.. Så igår blev det inga inlägg, tyvärr! Ingen video ville komma upp heller, så igår blev jag sur. Vet inte om alla vet att jag faktiskt har en till blo...

Av Emmelie Olofsson - 23 september 2013 15:08

Shit, jag måste lära mig sova odentligt på nätterna. Somna på lektionen och vakna nu, en halvtimma senare. Kollar man på film blir man jäkligt trött.. Haha som jag! De var ju i för dig ganska skönt att vila lite. Det har jag behövt hela dagen. Nu f...

Av Emmelie Olofsson - 23 september 2013 12:56

Droger Bara för man är trött är man drogad då?- nej, de är klart du inte är, alla männsikor har rätt till att vara trött men inte vi, för då är vi drogade eller peppade med nånting? Hahahah wtf? FYFAN.  När man är släkt ska man väl för fan inte t...

Av Emmelie Olofsson - 23 september 2013 12:56

Droger Bara för man är trött är man drogad då?- nej, de är klart du inte är, alla männsikor har rätt till att vara trött men inte vi, för då är vi drogade eller peppade med nånting? Hahahah wtf? FYFAN.  När man är släkt ska man väl för fan inte t...

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards