Alla inlägg den 3 september 2013

Av Emmelie Olofsson - 3 september 2013 18:31

åhhh jag har fått ett brev och jag tackade "ja" överallt, de enda man ser när man öppnar en ny app. woooh, hela världen behöver inte veta när man får ett sms, brev eller mail. Vi vet för antagligen så har vi med fått det, vi tillhör med familjen.

Nog om de, ont i halsen, fryyyser som fan så vet ni? när jag kommer hem ska jag duscha VARMT, krypa ner i Magnus knä med USA filten, the och Idol!
Kom hem runt 16, och då var choffe i Varekil så vi åkte med han en sväng, Svanesund, Henån & söbben. Överallt och ingenstans, nu är vi iallafall påväg hem, ska bli skönt. Riktigt trött. Hej sålänge! :)

Av Emmelie Olofsson - 3 september 2013 10:19

Tisdag, satan va gott jag sov när klockan ringde imorse. Ville bara ligga kvar si sängen, ville verkligen inte gå upp. Men ibland mår man verkligen inte bra, som mig idag, idag är ingen dag man ska hålla på att tjafsa med mig, ingen idè. 

Skriver idag mitt första inlägg från macbooken, känns annorlunda men roligt, lärt mig datorn lite, men jag föredrar nog att skriva från mobilen istället, mycket bekvämare, lättare och smidigare. Datorn kommer endast användas till skolarbeten och lite bloggning då och då. Men iallafall, jag mår inte alls bra idag, trött, huvudet gör ont, och jag skakar. Vet inte riktgit vad som händer med mig. Fryser så jag skakar oxå, trotts att det är ganska varmt och skönt ute. Men satan vilken tur att Magnus kan muntra upp mig lite, mår bättre nu iallafall, sen blir de nog en  liten lunch med älsklingen nånstans. Nu har jag egentligen idrott. Men är inte med. Jag hatar idrott, har vart mobbad sen jag vart liten, just under idrotten, efter att jag blev det så gick jag upp i vikt och var aldrig med på idrotten och idag fick jag reda på att vissa tjejer i klassen som är lite större faktiskt sagt att dom inte kan vill eller kan vara med på idrotten pga just för att dom blivit mobbade. Jag tänkte på mig själv. Jag går ju på gym och kan träna själv, men på en idrottslektion så funkar de inte för mig, jag blir helt nertryckt, även om jag inte blivit det i denna klassen men endå. Då får jag mer pluggtid och de kan behövas. Så mycket som jag gör under dagarna. När jag la mig på kudden igår slokna jag direkt. 

pusshaj!

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards