Alla inlägg den 10 september 2013

Av Emmelie Olofsson - 10 september 2013 20:23

Det är kärlek, riktigt duktig tjej! Hoppas fan att du går vidare nu, annars blir jag fan arg.. Då fattar jag inte vad juryn tänker med, hon är fan en riktigt stjärna, hennes röst hade man inte tackat nej till. Christina sa precis att jag skulle sökt till Idol för att jag älskar att sjunga och sjunger bra, men med den juryn skulle jag fan aldrig gå vidare... Stenhårda!

Ätit jättego mat idag, riktigt gott!
Proppmätt och sitter i soffan. Fixat lite hyllor som ska upp imorgon förhoppningsvis, har målat dom och fixat garderoben.

Av Emmelie Olofsson - 10 september 2013 12:30

Hittade en funktion på denna bloggsajten, kanon bra! En grej så man kan ställa in när man vill att inläggen ska publiceras. De kommer jag använda när jag ska till Spanien så slipper bloggen vara tom den veckan. Kommer ju försöka hitta WiFi där nere så jag kan blogga någon gång iallafall & så att jag kan höra av mig till älsklingen här hemma<3

Nu har jag dessutom sett blogg.se's nya den verkar helt okej så jag har lite beslutsångest över vilken jag ska blogga på. Dock är de inte så många som följer denna som jag känner och de är jag glad över så går jag nu tillbaka till min gamla får jag med mig alla följare härifrån ? Men kan jag fortsätta att blogga så som jag gör? Eller kommer de bli för mycket tjöt? De blir en tankeställare. Skulle jag börja blogga på blogg.se igen skulle jag nog starta en ny och försöka få över alla inlägg från denna isf. Men jag trivs ganska bra här på denna och här stannar jag ett tag! :)

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards