Alla inlägg den 15 september 2013

Av Emmelie Olofsson - 15 september 2013 21:00

Sittit och kollat på Andra Avenyn inprincip hela dagen, har haft riktigt tråkigt faktiskt. Magnus åkte ju iväg och fixa med bilen som står hemma hos farmor och farfar, under den tiden kände inte jag för att städa själv så de får vi båda göra imorgon istället, trotts skolan. 

 


Har tänkt mer på dopkläder, har ingen aning om vad jag ska ha på mig och på nått sätt känner jag mig stressad pga att jag inte vet det. Något lite finare, ljust och en ljus sminking samt en snygg frisyr, kanske lite uppsatt men endå hängande. Ska prova lite olika och se vad som passar. Snart läggdags, är trött men endå inte.. Lite små seg, kommer nog inte kunna somna tidigt idag iallafall. 

 

Av Emmelie Olofsson - 15 september 2013 16:44

Dagarna går så otroligt fort, trotts att man inte gjort så mycket idag. Kallt som satan är det ute, bara blåser och regnar och har gjort hela dagen. Tror att vädret gör så man bli ganska trött. Sommaren är över och nu kommer höstan, bara att inse de Emmelie, fast jag vill verkligen inte fatta det, jag vill fortfarande gå i shorts. Nu tycker jag att vintern kan komma så jag får 1 extra vecka med sommar. Tänk vad pigg jag kommer bli av solen den veckan när de förhoppningsvis är snö och minus grader hemma. Vintern är faktiskt ganska mysig. Brasa, massa tända ljus och tjocka filtar, de är så mysigt! Jag tycker faktiskt om vintern. Hellre vinter än höst, på hösten regnar de bara och blåser, under vintern så är de ju iallafall snö. De är ju inte länge kvar, de bara känns så!

Imorgon är de Måndag igen,  de går så jäkla fort, kan inte helgen vara mån-fre och vi går i skolan lör-sön, de hade vart så mycket bättre. 

Nog om de, bara för att man ställer en simpel fråga får man ett jävla tyket svar tillbaka, bara för en fråga, vafan liksom?? 
Är de fel på att fråga grejer nu också? Men bra då vet jag, jag ska ALDRIG mer fråga nånting jag ska bara anta att man kan göra si och så... 

 

Av Emmelie Olofsson - 15 september 2013 12:23

Nu känns det att hösten börjar komma, tråkigt väder idag, regn och blåsit. Men det kanske inte bara är jag som måste vänta 1 år tills sommaren kommer igen, det är ju faktiskt såhär att till vinter får jag 1 vecka sommar ''extra'' då jag ska till Spanien. Jag åker den 18 December och kommer tillbaka den 25 December, och just därför kan man inte sluta kolla på bikinis än. Jag har bestämt mig att jag ska köpa en ny till Vintern och kan inte låta bli att kolla lite då och då. Det finns ju affärer som har snygga bikinis året om. 

http://dmretro.se

 

 

 

http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor


 

 

 

 

 


Kolla in dessa sidor om ni leter efter bikni, så snygga! Ni får inte missa dom.


Av Emmelie Olofsson - 15 september 2013 10:23

Godmorgon!
Hade en grymt trevlig kväll igår, massa skratt, gott käk och underbara människor. 3-4 öl och en grogg så nej, denna helgen är jag inte bakis ;)
Tror aldrig vi har haft såhär kul med Hasse & Sandra innan. Sandras syster vad där också, Malin, en jätte trevlig tjej som jag hoppas på att få träffa fler gånger. Hasse & Sandra har ju skaffat en kattunge, Rambo, så söt! Kommer inte ens ihåg när min katt var så liten. Jag var väldigt populär, hon tyckte om mitt halsband väldigt mycket så jag fick sitta och leka med henne. Träffa även Jantia, jättelänge sedan jag såg henne, kände inte igen henne alls men hon kände igen mig därimot, lite kul :)

Vi vakna precis typ, och snart ska vi gå ner och äta frukost, ska bara ta på oss först. Idag ska vi nog bara slappa. Inget speciellt händer och dessutom behövs kläderna komma in i garderoben och smutstvätten tvättas.

Peace ;*

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards