Alla inlägg den 14 september 2013

Av Emmelie Olofsson - 14 september 2013 16:26

Klar, färdig, duschad, sminkad och fixad! Nu sitter vi i bilen påväg ner till Hasse & Sandra :)

lite bilder på mig nu

Av Emmelie Olofsson - 14 september 2013 13:16

Musiken på högsta nivå med Miley Cyrus, basen står på högsta, dags att börja göra iordning sig inför kvällen. 

   

Av Emmelie Olofsson - 14 september 2013 12:37

Mamma plockade lite inne i tvättstugan och hittade alla mina halsband som mormor har gjort till mig. Helt överlycklig !

Av Emmelie Olofsson - 14 september 2013 09:06

Det ät Lördag idag och jag är upp nu?!? Tror jag har blivit lite hjärntvättad av tiderna som man går upp när man ska till skolan. 

Känner mig utvilad och otroligt glad, vet dock inte varför men idag känns det som en bra dag. Ska åka ner och träffa Hasse & Sandra senare, käka och dricka gott med dom, tror de blir en kanon eftermiddag/kväll. Sitter ocg diskuterar med min pojke om vad som kommer hända sen när jag jobbar 3 dagar i veckan, kanske mer? och om när vi blir äldre,större och mognare. Hasse och Sandra har fått det så otroligt bra, och jag är så glad för deras skull! Nästa helg ska vi troligt vis ner till Göteborg hela helgen, ska bli kul det med men jag ser mest framemot ikväll. Hoppas vi får god mat, lite svårt att slå mina och mammas köttbullemackor och räkmackor som vi åt igår, riktigt goda blev dom och vilken mysig kväll det blev hemma!

 

Bild på Hasse, Sandra, Pappa, Mamma, Jesper och älsklingen <3

 

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards