Alla inlägg den 2 september 2013

Av Emmelie Olofsson - 2 september 2013 13:49

Fuck... Fuck.. Fuck... Macbook igen. Pallar fan inte, massa skit som man inte fattar och denna gången ska vi ha datorn i 3 år, hur fan ska jag palla? Har haft den i ca 3 timmar och jag har redan tröttnat på den. Ingenting gör som jag vill. Det är dessutom en kille som har börjat hänga efter mig bara för att jag fråga vilket klassrum vi skulle ha. Jag orkkkkkkkaar inte... Har träffat massa uddevallabo idag oxå. Shiit vilken tur att jag inte bor här, hade aldrig stått ut, massa blattar överallt. Har iallafall fått kontakt med lite folk i klassen, skönt, slipper man vara ensam! Har börjat prata med 2-3 tjejer, varav 1 av dom är normala... Känner att jag verkligen passar in bland alla miffon. Jag vill heem! Det är bara 1 timma och 50 minuter tills jag slutar, sen hem byta om, träna killarna, ner till gymmet, äta plugga och sova. Fullspäckat schema & ett trött huvud.

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards