Alla inlägg under augusti 2013

Av Emmelie Olofsson - 31 augusti 2013 18:46

Tjenare!

Sitter och letar/kollar bil till mig. Inte för att jag får köra men övningaköra får jag! Och våran bil får man inte köra försen man är 25 vilket betyder att jag måste köpa en bil, jag ska allt hitta mig en pärla, jag oxå!
Jag ska hitta mig en fin volvo, pappa sa att de får vara någon som jag kan tänka mig att ha som första bil oxå, och absolut. Köper inte en bil bara för att ha och övningsköra i såklart. Utan de blir även en första bil. Jag letar förfullt och har bestämt mig att de ska vara en volvo, skulle nått gå sönder eller krångla finns de alltid killar i närheten som kan fixa, toppen! Städningen och tvättningen ska jag sköta själv, helt klart! Ingen annan ska få smutsa ner den.

Av Emmelie Olofsson - 31 augusti 2013 16:47

Otroligt härligt att vara hemma i mitt eget vardagsrum igen. Alla kanaler och stor tv, känns så litet i Svanesund:( är helt slut i huvudet nu. Har hjälpt mamma att fixa gardiner och massa grejer till loppisen.

Av Emmelie Olofsson - 31 augusti 2013 16:28

När jag ska ge förslag eller nått annat passar de inte men när nån annan gör de passar de skit bra. Hmm och hon undrar varför jag aldrig lyssnar på henne? Kanske dags att börja lyssna på mig så kan jag oxå lyssna.
Man ska inte be mig lyssna om man inte lyssnar på mig.

Haha, varför gör jag bara massa arga inlägg? Kanske dags att bli glad? :)
Haha nä. Never, så mycket som du bloggat om mig så ska jag allt få ge igen lite. Men jag är ganska glad annars :) tur de iallafall, annars hade nog ingen orkat med mig.
En lördag kväll, vad händer? Jag vill ut. Vi märker vad som händer.

Av Emmelie Olofsson - 31 augusti 2013 13:40

Rensar ut massa grejer inför loppisen nästa helg. Hitta massa fina gamla grejer som jag inte kommer i och aldrig kommer använda. Hitta lite grejer till Amanda & Matilda. Får snart dra oss ner till Göteborg jag och Magnus. Har lite planer på att fixa ordning i rummet, möblera om och fixa lite grejer som tv mm. Mamma och pappa kanske ska köpa ny och då kan vi ta deras. En större säng vill jag ha oxå, 140 eller 160 vill jag ha. De hade behövts trotts att Magnus ligger intill mig inprincip hela nätterna så är de gott att kunna röra på sig.

Dags att få något i magen. Pusshaj!

Av Emmelie Olofsson - 31 augusti 2013 09:31

Scones till frukost, mmm, smarigt!
Det finns inget bättre än älsklingens scones på en Lördagsmorgon. Sen ska vi hem till mamma & pappa, äntligen som jag längtat. Ingen stress på morgonen, kan gå upp när man vill utan att någon kommer och väcker än typ 20 innan man ska gå upp egentligen. Ska bli så skönt. Inte lika lång buss resa, närmare till gym & fotbollsträningarna, tror de kommer bli toppen!

Satan va jag sakar göteborg, åhh vad jag vill dit. Men de blir inte än på ett par helger iallafall. Nästan helg är de loppis i Stenungsund, tänkte jag skulle komma dit med lite grejer så försvinner de, vill bara bli av med grejer och varför inte få lite pengar för det då?

Av Emmelie Olofsson - 31 augusti 2013 08:25

Lördag idag, känns som Söndag? Konstigt.. Men skönt att de bara är Lördag, en sov morgon till innan skolan börjar igen, ska försöka komma iväg och träna nu i helgen, får se hur de går. Måste köpa knäskydd för mina knän cpar sig när jag tränar, kanske dags att gå till nån som kan, kanske sjukgymnast? Nått liknande iallafall, de är så tråkigt att inte kunna köra fullt ut på gymmet.. Nästa vecka får vi datorer i skolan, denna gången en macbook air, får se hur jag kommer trivas med den. Jag gillade inte alls den macen vi fick på ängås men de var ju bara en vanlig macbook, folk säger att denna ska vara så mycket bättre, så de återstår och se.

Av Emmelie Olofsson - 30 augusti 2013 21:33

De är såhär, var ska äldre personer ha instagram? Asså de är vara så patetiskt att ens ha de, vet ni hur de funkar? Hur man gör? Nä, utan de kommer vara vi ungdomar som får hjälpa till. Kanske är de smart att lära sig mobilen först innan man ska ha massa appar & grejer. Jag hade aldrig pallat med att ha de så som vissa har. Never.... Jag ska jobba tills jag går i pension & jag ska ha barn som jag kan ta hand om och kunna ge vad dom vill ha. Tycker bara de är patetiskt...

Av Emmelie Olofsson - 30 augusti 2013 20:14

Fredags mysen är igång, vart i affären och fixat vårat mys. Cola zero, lite godis, cheez hearts, dipp & gurka o morötter, så jäkla gott. Nu ska vi njuta tillsammans jag och min älskling<3

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards