Alla inlägg den 4 september 2013

Av Emmelie Olofsson - 4 september 2013 21:54

Morsningkorsning, haha wtf? Så kan man ju inte börja ett inlägg, iallafall inte på kvällen. Gött att vara ledig imorgon, ska ta tag i dagen & sova längeeeee :) Ska bara väcka Magnus så han kommer iväg, haha. Haft en liten tur runt om i Varekil & Askeröarna, Magnus hat visat mig lite grejer, tur att jag har en sån underbart go pojkvän, vad skulle jag göra utan han? Medans han är i skolan imorgon ska jag träna, plugga & kolla på lite dop presenter till lilla Matilda :)
Nu ska vi sova, godnatt!

Bara 105 dagar kvar!!

Av Emmelie Olofsson - 4 september 2013 13:13

Sitter redan på bussen hem, vi fick sluta efter lunch och vara lediga imorgon, ska fan inte klaga. Men såklart har vi fått hemuppgifter istället, rätt okej för då kan man jobba med det när man vill, eller de ska ju vara inlämnat på fredag men man kan bestämma om man vill göra lite åt taget. Fick dock lite panik när våran lärare berättade att man inte får ha långa naglar... Mycket man inte får ha nu när vi ska gå ut på praktik, inga smycken, kanske inte ens piercing & man får inte tatuera sig utan de får man göra på sommarn när man inte praktiserar och inte pierca sig heller.. Åhh va sur jag blev då.. Jobbigt att man inte kan bada när man gjort en piercing... Grrr!!
Och jag som vill ha eller ska ha allt de. Till sommarn ska jag hu utomlands och då kan jag inte göra de så de kommer bli segt att vänta..
Undra om jag somnar i bussen idag? Börjar känna mig lite trött och jag brukar alltid somna på bussen. Hoppas isåfall att jag vaknar när jag ska hoppa av!

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards