Alla inlägg den 11 september 2013

Av Emmelie Olofsson - 11 september 2013 18:39

Jag är så trött på dessa utslag. Har fått utslag från katterna hemma hos Magnus och de kliar och kliar, tror jag blir galen. Var tvungen att kolla upp detta så åkte till Carema i Henån imorse. Innan sköterskan visste att jag hade djur sa hon att de var kattloppor.. Jippie, not! Trotts att dom är innekatter så kan dom faktiskt ha loppor. De är så äckligt, jag hatar de, äckliga små kryp som biter på en, nää usch! Inte de roligaste. Hade ju hellre vart i skolan idag... Att man alltid ska bli sjuk när man kommer hit.
syns inte så bra på bilden

Vi har iallafall gjort något roligt idag. MÅLAT! Haha, vi har målat Magnus skrivbord till vit istället för trä nerkladdat. Så nu är de vitt och hyllorna gråa, som väggarna i vårat rum. Kommer nog ta hus i helvete men, vafan. Vi har ju inget att göra här så nått måste vi ju hitta på :)

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards