Alla inlägg den 19 september 2013

Av Emmelie Olofsson - 19 september 2013 19:50

Kanske inte bara är jag som ska utomlands?

Här kommer lite tips om vad jag tycker är viktigt att ha med sig.

 

 

Bikini.

Underkläder.

Vardagskläder.

Skor.

Smink.

Hårprodukter tex vax, hårspray, shampo, balsam, plattång, locktång, löshår.

Solprodukter tex solskyddsfaktor.

Kroppsprodukter tex rakhyvlar, rakskum, bodylotion, deo, parfym, nagellack, sminkborttagning, rengöring för huden. 

Smycken.

 

 


Så brukar min packlista se ut när jag ska utomlands, något jag har glömt så kommentera gärna! ;) 

 

Av Emmelie Olofsson - 19 september 2013 19:45

Snart börjar idol igen och såklart ska jag se på det, undra vem som går vidare ikväll? 

Dagen har gått riktigt fort, Kanske för att jag sov bort halva dagen? hehe, men det var behövligt faktiskt. 

Har inte så mycket att skriva om just nu, de ploppar inte upp så mycket i huvudet.. 


Vad är viktigt att ha med sig på resor?


Asså när ni ska utomlands, vad tycker ni är viktigt att ha med er då? Behöver tips nu, har nästan helg på mig att köpa det jag behöver, sen kanske lite små saker hemma men de mesta på ullared, BILLIGT! 

 

Av Emmelie Olofsson - 19 september 2013 12:33

Ätit eb go frukost på min lediga dag, ska snart börja städa. Maten ska bara få sjunka lite. Kommer inte kunna blogga medans jag städar men efter det lovar jag att fixa inlägg :)
Vaknade vid 12, shiiit! De var länge sedan jag sov så länge. Annars burkar jag vakna vid 9 på helger. Skönt att få sova iallafall.

Puss, sålänge!

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards