Alla inlägg den 9 september 2013

Av Emmelie Olofsson - 9 september 2013 20:50

Facebook är underbart ibland! Fick se nyss att en gammal bästavän/granne till mig har fått en liten son. Plutt så söt. Lika gammal som Magnus är hon, fyller 18 i början av nästa år, shiiit va glad jag blev, de trodde man aldrig om henne. Hon skulle ju vara dom tuffa och knarka, röka & supa och nu bor hon i boden och är mamma! Shit, vilken upplevelse. Vill bara springa och krama henne och säga grattis, är så glad för hennes skull <3
Grattis, Grattis, Grattis <3
Jag hoppas att allt går bra och att du snart kommer och hälsar på här på Orust!

Av Emmelie Olofsson - 9 september 2013 20:36

Sitter och kollar på idol, har inte hittat någon riktig favorit än. Inte så många bra i år, ingen man fastnat för direkt. Annars brukar jag alltid hitta någon, men i år fick man inte ens se alla som gått vidare.. Men ska fortsätta följa nu för att se om jag hittar någon så jag kan smita iväg till vintern och kolla på de live i Stockholm eller Göteborg :)
Mumsar popcorn gör vi oxå och efter idol är de läggdags, fruktansvärt trött!

Av Emmelie Olofsson - 9 september 2013 17:42

Nyss kommit hem från skolan, är helt död, huvudet gör ont och kroppen bara skakar. Hungrig är jag med!

Nog om de, alla behöver vi pengar för att kunna leva, du kommer ingenstans utan pengar, de vet alla men när man är skyldig folk pengar tycker jag man ska betala av de, iallafall försöka, de handlar om ganska mycket pengar... Jag har själv en skuld jag behöver betala men de går ju inte om inte jag kan få dom pengarna.. De förstör så mycket...
Hoppas de kan komma fram lite pengar.. De hade behövts!

Av Emmelie Olofsson - 9 september 2013 14:15

När jag tränar så tränar jag på Sportlife i Varekil, tycker de är riktigt grymt där och Sportlife finns inprincip överallt nästan. 

Jag kör både pass och vanlig styka och kondition, jag ska snart komma igång igen, redan imorgon ska jag försöka komma igång igen, behöver verkligen komma igång igen. Känner mig alldeles för slö och trött hela tiden. Folk tror ju att man blir tröttare av att träna men de är bara skitsnack, man blir mycket mycket piggare av att träna trotts att man inte tror de. Du sover även bättre och längre. Så kom igång, idag och inte imorgon, skjut inte upp de utan ta tag i livet direkt !

 

Av Emmelie Olofsson - 9 september 2013 12:52

Måndag igen.. Usch, imorse ville jag inget annat än att ligga kvar i sängen och sen tänkte jag om, nää de ville jag inte. Det är fan inte kul att komma hem till någon som bara är grinig och tjurig. Tur att folk i skolan kan muntra upp en iallafall. Facebook är tydligen en väldigt bra sida att skriva ut saker. Tänk om vi skulle skriva ut på facebook så fort vi blir sura? hmm, man får aldrig lov att vara stressad. Vi går redan upp tillräckligt tidigt och ändå ska vi hinna massssssaaa grejer innan vi ska åka, gå upp ännu tidigare så vi knappt kan ha någron fritid? -nää tror inte de, vi går och lägger oss runt 22-23 och går upp 06, Vi är rätt trötta efter de men de vill ingen förstå. De är väl vi som ska vara i rummet ? Vi som bestämmer hur de ska se ut? Herregud. Så tråkigt när de blir såhär redan första dagen. Så jääkla tråkigt, vi försöker iallafall, vi var inte på dåligt humör igår och inte idag heller men de är så fruktansvärt tråkigt när folk bara ska trycka ner oss hela tiden     

I skolan har vi itne gjort så mycket, bara haft 2 lektioner idag, 2 timmars håltimma, satan va de är tråkigt. Fick reda på att en kompis till mig kanske ska börja i min klass om hon får de, hon går oxå Vård men inte lärling så hon ska fråga om hon får byta, hoppas, hoppas hoppas!!!    Skulle bli så kul om jag får någon jag kan känner om man säger så. I min klass är de ju bara Uddevallabor, Munkeldalbor och Strömstadsbor. Bara en enda kille som kommer från Orust och han har jag aldrig kommit överrens med. 

   

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards