Alla inlägg under augusti 2013

Av Emmelie Olofsson - 30 augusti 2013 18:00

Jag kommer aldrig nämna namn men jag kommer skriva vafan jag vill & vill man inte läsa så ge fan i det.
Min blogg, min text!

Av Emmelie Olofsson - 30 augusti 2013 15:13

Redan när jag började högstadiet fick jag lära mig att man inte ska ge upp, aldrig nånsin ska man ge upp oavsett stor eller liten. Jag har haft ett helvete sen jag började högstadiet, eller sen jag flyttade upp till Orust över huvudtaget. När vi flyttade hit var jag 9 år och visste inte vad jag skulle göra här uppe. Jag var helt knäckt av att lämna alla mina vänner i Göteborg. Jag började i slutet av 3an, början av 4an, jag fick vänner direkt men skolan gick åt helvete, jag ville gå i skolan men inte på idrotten, pga min mens. Men när jag visste att jag inte var ensam med att ha den blev det bättre, fast de var inte försen i 6an. Jag gick upp i vikt, såg ut som en padda och gör en idag. Men jag har inte gett upp hoppet. Även i högstadiet gick de åt helvete, jag sket i allt, förutom sista halvåret i 9an, då tog jag tag i skolan och fixade mina betyg och kom in på gymnasiet. Men innan de var det en lång resa, jag blev kallad hora, var drängfull var och varannan helg. Men när jag träffade Magnus fatta jag vad jag hade gjort.
Jag tog tag i mitt liv men inte skolan. Men jag kämpade och gav inte upp. Jag har lärt mig vad livet har att ge och jag är bara ung och har flera år kvar att uppleva och kämpa men tillsammans med Magnus. Känns så mycket bättre att ha Magnus i mitt liv.
Jag älskar min prins<3

Av Emmelie Olofsson - 30 augusti 2013 09:47

Andra Avenyn handlade om några familjer som bor i utkanten av storstaden ? vid Andra Avenyn. Serien behandlade problem som är vanliga i diverse ungdomsserier, som utpressning, andra former av kriminalitet, graviditet, olovliga förhållanden, och otrohet.

Serien utspelar sig under 24 timmar i vad som avses vara realtid. Varje avsnitt beskriver händelserna under en timme, varje avsnitt är omkring 42 minuter. Serien har åtta säsonger producerade och totalt har man producerat 192 avsnitt och en tv-film. Huvudrollsinnehavaren är Kiefer Sutherland i rollen som agenten Jack Bauer, som måste skydda Los Angeles från terrorister.

Prison Break var en amerikansk TV-serie som i Sverige sedan 2 januari 2006 sändes på TV3. Serien kretsade kring Lincoln Burrows (Dominic Purcell), som dömts till döden för ett mord han inte begått. Hans bror Michael Scofield (Wentworth Miller) planerar i detalj hur han ska rädda sin bror och rånar en bank med avsikt att hamna i samma fängelse som sin bror. Räddningen visar sig dock, när han tvingas beblanda sig med några av fängelsets farligaste män, bli svårare och mer komplicerad än vad han tidigare trott.

Av Emmelie Olofsson - 30 augusti 2013 07:42

Jag älskar att läsa bloggar och följer många. Jag följer via blogkeen & bloglovin. Varför jag följer dom på 2 ställen är att vissa bloggar slutade visas på blogkeen därför fick jag skaffa en annan så jag kan se alla dom jag vill. Mycket lättare än att sitta och skriva in allas adresser hela tiden. De ploppar ju upp när någon bloggar och de är kanon :)
De tar inte lika mycket tid om man har en app som hjälper till!

Av Emmelie Olofsson - 30 augusti 2013 06:54

Upp med tuppen även fast man börjar 12.. Går inga bra bussar över huvudtaget.

Av Emmelie Olofsson - 29 augusti 2013 21:06

Tjenare!
Ny blogg som ni ser & har försökt pillat lite med den så den ser ut som jag vill, och tyckte faktiskt att den blev riktigt snygg & helt i min smak, visst saknar jag header lite på blogg.se men inte deras app. Denna appen är bättre och min text stil i denna bloggen blir såhär oavsett dator eller mobil inlägg. Troligtvis kommer jag blogga från mobilen mest eftersom den är med mig vart jag än går :)

Nu som sagt är jag ny duschad, var riktigt skönt att duscha. Att vara ledig från skolan var behövligt, känner mig mer utvilad och ser fram emot att gå imorgon, är dock bara 2 timmar men vafan gör de när de är fredag? ;)
Nu sitter jag och myser med älsklingen framför tv:n men USA filten & the. Ett bra slut på dagen !

Hej

Av Emmelie Olofsson - 29 augusti 2013 18:32

Hej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is the real me and do you not like me, it's your problem ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards